لوگو

جدیدترین اسپرسوساز دلونگی

جدیدترین اسپرسوساز دلونگی

وقتی صحبت از لوازم آشپزخانه به میان می آید، جدیدترین اسپرسوساز دلونگی برای محصولات خوش ساخت و قیمت مناسب شهرت دیرینه ای دارد. دستگاه‌ های آن‌ها با در نظر گرفتن کاربر ساخته شده‌ اند – یک فنجان اسپرسو منحصر به فرد را با فشار یک دکمه تولید می‌ کنند و در عین حال طراحی زیبا و جمع‌وجوری را دنبال می‌ کنند که سبک مشخص برند دلونگی است.

DeLonghi ماشین‌ های پیچیده و در عین حال ساده برای استفاده را می‌ سازد تا مفهوم راحتی و تطبیق پذیری را بدون افت کیفیت (حداقل در مورد نوشیدنی‌ های قهوه) به آشپزخانه شما بیاورد. از بین یک دستگاه لاته، اسپرسو، آمریکانو و موارد دیگر یکی را انتخاب کنید. شما واقعاً در حال سرمایه گذاری روی یک قهوه ساز همه جانبه هستید که در هنگام خرید یکی از محصولات آنها به یک شات اسپرسو ختم نمی شود. اما اگر به تازگی عشق خود را به قهوه کشف کرده‌اید و اولین دستگاه خود را تهیه می‌ کنید، دستگاه‌ های اسپرسوساز ارزان قیمت دلونگی مکانی عالی برای شروع هستند.

اکثر بهترین ها با 15 بار فشار عرضه می شوند و مانند هر مدل دیگری در بازار کار می کنند. آنها برای عادت کردن به پیچیدگی های نحوه کار و عملکرد دستگاه اسپرسوساز عالی هستند. همچنین، ماشین های DeLonghi نیز قیمت بسیار مناسبی دارند.

به بیان ساده، DeLonghi دستگاه‌ های اسپرسوساز پیچیده و در عین حال ساده را تولید می‌ کند که برای مبتدیان بدون افت کیفیت هستند. این یک برد-برد است!

قیمت جدیدترین اسپرسوساز دلونگی

چرا دلونگی را انتخاب کنید؟

یک تجربه اسپرسوی کاملاً قابل تنظیم را ارائه می دهد

زمان کمتری را صرف تمیز کردن و زمان بیشتری برای نوشیدن جرعه جرعه صرف کنید – همه ماشین ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی تمیز شوند

طراحی های جمع و جور ایتالیایی با کیفیت بالا به عنوان صفحه نمایش روی صفحه نمایش عالی به نظر می رسند

ویژگی‌ های قابل برنامه‌ریزی بر اساس ترجیحات کاربر – هر بار نوشیدنی عالی را دریافت کنید.

بسیاری از آنها دارای یک آسیاب یکپارچه هستند

خرید شامل 1 سال گارانتی می باشد

خدمات عالی به مشتریان را برای سؤالات، نظرات یا بازگشت ارائه می دهد

استفاده آسان برای مبتدیان از طریق کارشناسان

De’Longhi بیش از 30 سال است که در رده [قهوه] در سطح جهان رهبری می کند و بیش از یک قرن هنر و نوآوری را به چشم انداز قهوه در حال تغییر برای برآورده کردن نیاز های مصرف کنندگان آورده است.

دستگاه های اسپرسوساز گران هستند و دستیابی به یک مدل برتر می تواند سال ها وقت صرفه جویی کند.

چرا دلونگی را انتخاب کنید؟

چه چیزی دلونگی را بسیار خاص می کند؟

Delonghi، یک شرکت ایتالیایی است که از اوایل دهه 1900 وجود داشته است. می دانید ایتالیا زادگاه اسپرسو است، درست است؟

آنها بیش از صد سال است که لوازم آشپزخانه تولید می کنند، بنابراین آنها یک یا دو نکته در مورد ساخت لوازم بادوام که مطابق با هدف کار می کنند، می دانند. در آن زمان، آن‌ها بر این کار تسلط یافتند و طیف گسترده‌ای از لوازم را تولید کردند.

اما این فقط اسپرسو DeLonghi نیست و آنها طیفی از قهوه ساز های دیگر مانند دستگاه های قطره ای خودکار کلاسیک، قهوه ساز های دوگانه و حتی دستگاه های دم ساز سرد دارند.

با برچسب قیمت جذاب و اندازه جمع و جور، دستگاه های دلونگی مورد علاقه علاقه مندان مبتدی قهوه خانگی هستند و حتی باریستا های حرفه ای گاه به گاه به داشتن آن اعتراف می کنند.

چه چیزی دلونگی را بسیار خاص می کند؟

4 دستگاه اسپرسوساز دلونگی با بهترین امتیاز

اگر آماده هستید که یک دستگاه اسپرسوساز براق جدید دلونگی را بخرید، بدون توجه به اینکه چقدر مجبور به ولخرجی هستید، باید دستگاهی متناسب با بودجه خود پیدا کنید. جدیدترین اسپرسوساز دلونگی در این لیست هست و می توانید به راحتی آن ها را انتخاب کنید.

اگر پول کم است و با بودجه کمی خرید می کنید، نگاهی به DeLonghi EC155 بیندازید. اگرچه این دستگاه ارزان است، اما هنوز هم در بخش ویژگی ‌ها عملکرد خوبی دارد و با فشار قابل توجه 15 بار عرضه می‌ شود.

عملکرد اتو پرایمینگ و نگهدارنده فیلتر دو کاره در دستگاه اسپرسوساز با این اندازه و قیمت خوب است. این دو ویژگی زمان لازم برای دم کردن کاپوچینو یا لاته را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

در مورد کاپوچینو، DeLonghi EC155 همچنین دارای یک نازل بخار جمع و جور است که به شما امکان می دهد کف شیر خامه ای را برای نوشیدنی های بافت دار ایجاد کنید.

از راحتی غلاف های قهوه لذت می برید؟ E.S.E. غلاف ها را می توان در این دستگاه به سادگی با استفاده از آداپتور غلاف قهوه ارائه شده استفاده کرد.

به طور منظمی در پشت دستگاه، یک مخزن آب جمع و جور (با ظرفیت مخزن خوب) پیدا خواهید کرد که برای تمیز کردن و پر کردن آسان می توان آن را بیرون کشید. یک نشانگر سطح آب نیز به راحتی قابل مشاهده است تا حدس و گمان را حذف کند.

4 دستگاه اسپرسو ساز دلونگی با بهترین امتیاز

 

نکات تکمیلی در خصوص EC155 دلونگی

با نگاهی دقیق تر به دوام EC155 باید بگوییم، این واحد از ترکیبی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که تمایل بیشتری به پلاستیک نسبت به فولاد دارد، اما در این قیمت، واقعاً نمی‌ توانید شکایت کنید، و بدیهی است که باید اینطور شوند تا هزینه پایین‌تر بماند. همچنین، شایان ذکر است که دستگاه دارای یک سال ضمانت محدود است که قطعات معیوب و آسیب دیده را پوشش می دهد.

اگر به دنبال یک دستگاه اسپرسوساز مقرون به صرفه و همه کاره هستید که استفاده از آن بسیار آسان باشد، DeLonghi EC155 یک خرید ارزان قیمت برای شروع سفر شما است.

دارای پمپ 15 باری

نگهدارنده فیلتر دو کاره ثبت اختراع

عملیات پرایمینگ خودکار

E.S.E. آداپتور غلاف اسپرسو

عمدتاً ساخت و جنس پلاستیکی

قطعات و اجزای ارزان تر

نکات تکمیلی در خصوص EC155 دلونگی

دستگاه اسپرسوساز De’Longhi EC680M Dedica

این اسپرسو ساز مقداری قدرت جدی در زیر دستگاهش پنهان دارد. این دستگاه با فشار 15 بار، یک بوت زیر 40 ثانیه و یک شات داغ اسپرسو که در کمتر از 2 دقیقه در فنجان شما می نشیند، را ارائه می دهد.

DeLonghi Dedica که برای فضا های باریک طراحی شده است، وقتی روی میز آشپزخانه قرار می گیرد، تنها 6 اینچ از فضای کانتر را اشغال می کند.

این دستگاه با تمام ابزار هایی که برای ایجاد لاته‌ های کف‌ دار یا کاپوچینو در دسترس شما هستند، ارائه می‌ شود و با تعویض سبد پورتافیلتر، می‌ توانید به سرعت از دم کردن شات اسپرسو یک یا دوتایی تغییر دهید.

اگر شما فردی هستید که صبح با لیوان مسافرتی خود از در بیرون می‌ روید، سینی چکه گیر Dedica را می‌ توان به راحتی جدا کرد تا لیوان مسافرتی بزرگ شما را در آن قرار دهد.

چه از آسیاب کردن تمام دانه های قهوه خود و انجام مراسم کامل دم کردن اسپرسو لذت ببرید، چه کسی هستید که در عوض از غلاف و کپسول آماده قهوه استفاده می کنید، DeLonghi EC685 شما را پوشش می دهد.

بسیار آسان برای کار

اندازه مناسب برای فضا های باریک

دارای نازل بخار کف کننده است

سینی چکه قابل جابجایی برای قرار دادن فنجان های بزرگ یا لیوان های مسافرتی.

نکات تکمیلی در خصوص EC155 دلونگی

دستگاه استیل اسپرسو De’Longhi ECP3630

این دستگاه اسپرسوساز بسیار شبیه به اولین واحد در لیست است: DeLonghi EC155. تقریباً یکسان عمل می کند و مکانیک داخلی تقریباً یکسان است.

تنها تفاوت قابل توجه در کیفیت ساخت است، زیرا این واحد به طور کامل از فولاد ضد زنگ به جای پلاستیک ساخته شده است.

پورتافیلتر همچنین دارای مهر و موم بهتری بر روی این دستگاه است و دارای گیره فنری برای محکم نگه داشتن سبد ها در جای خود است که EC155 فاقد آن است.

این دستگاه دارای پورتافیلتر هایی برای یک شات یا دو شات اسپرسو و یک آداپتور می باشد تا بتوانید از E.S.E استفاده کنید. کپسول و غلاف (مشابه چای کیسه ای). دو فنجان را نیز می توان در بالای دستگاه قرار داد که به عنوان یک صفحه داغ عمل می کند.

با 15 بار فشار، هر بار با De’Longhi ECP3630 نتایج ثابتی برای شما تضمین می شود. و عملیات پرایمینگ خودکار زمان انتظار و آماده‌سازی استارت را کاهش می‌ دهد، بنابراین می‌ توانید انرژی خود را روی کامل کردن قهوه آسیاب شده و تمپر خود متمرکز کنید.

در زیر دستگاه دو ترموستات جداگانه وجود دارد، یکی برای آب اسپرسو و دیگری برای فشار نازل بخار. با داشتن هر دو، شما مجبور نیستید صبر کنید، بنابراین می توانید اسپرسو و شیر کف را به طور همزمان دم کنید.

ساخت تمام فولاد ضد زنگ، بسیار بادوام.

عملکرد خود پرایمینگ زمان دم کردن را افزایش می دهد.

عملکرد خودکار.

یک قاب نسبتا باریک فضای کمی را اشغال می کند.

شیر را سریع کف کرده و همزمان دم کنید

یادداشت بردار

کرم خوبی تولید می کند، اما وزن آن سبک است.

میله بخار می تواند کمی سخت باشد.‌

دستگاه استیل اسپرسو De'Longhi ECP3630

ترکیبی از اسپرسو و قهوه ساز سوپر اتوماتیک De’Longhi Magnifica

اگر بودجه کمی بیشتر دارید و نمی خواهید دستگاهی فقط برای دم کردن اسپرسو بخرید، نگاهی به DeLonghi Magnifica بیندازید.

این دستگاه هم یک اسپرسو ساز تمام عیار و هم یک دستگاه قهوه ساز معمولی است که در اصل بهترین های هر دو را به شما می دهد.

دوست دارید یک قهوه سریع با فشار یک دکمه بخورید؟ مشکلی نیست. می خواهید روی یک اسپرسو تمرکز؟ این دستگاه هر دو را به شما می دهد.

وقتی صحبت از دستگاه ‌های اسپرسوساز DeLonghi می‌ شود، Magnifica برتر است و کاملاً خودکار است. با فشردن یک دکمه، دستگاه تقریباً تمام کار های سنگین را برای شما انجام می دهد، در حالی که شما در حال نشستن و پیش بینی رسیدن قهوه داغ خوشمزه هستید.

حتی نوشیدنی ‌های مبتنی بر شیر از طریق «سیستم کاپوچینو» ثبت‌شده که از کف‌ساز داخلی شیر برای تولید کف شیر یکدست و صاف استفاده می‌ کند، حالت خودکار را دریافت می‌کنند.

اما این همه چیز نیست، DeLonghi Magnifica همچنین دارای یک آسیاب دانه قهوه است که در داخل دستگاه تعبیه شده است تا تجربه ای کامل از “دانه به فنجان” داشته باشید.

مبتدی یا متوسط، دستگاه Magnifica DeLonghi همه کار ها را مشخص می کند تا به شما در مسیر تبدیل شدن به یک باریستای خانگی تمام عیار کمک کند. این در اصل یک دستگاه کاپوچینوی دکمه ای است و اتوماسیون بسیاری از حدس و گمان ها را برای ایجاد قهوه با کیفیت کافی شاپ از بین می برد.

ترکیبی از اسپرسو و قهوه ساز سوپر اتوماتیک De'Longhi Magnifica

مقایسه دستگاه های اسپرسوساز دلونگی

چهار ماشین DeLonghi فوق در واقع فقط مجموعه کوچکی از آنچه دلونگی ارائه می دهد هستند، اما عمداً فقط اینها را انتخاب کرده ایم زیرا نیاز ها و بودجه های مختلف را برآورده می کنند.

بنابراین کدام دستگاه برای شما مناسب است؟ یک دستگاه اسپرسوساز جمع و جور کوچک که برای فضا های باریک مناسب است یا یک دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک که می تواند شیر را کف کند و قهوه را نیز دم کند؟

اگر به دنبال یک صرفه جویی واقعی با فاصله هستید، نمی توانید با دستگاه اسپرسوساز جمع و جور و با قیمت مناسب Dedica انتخاب بدی داشته باشید.

اگر فضا و بودجه مشکلی نیست، اسپرسو ساز بزرگتر و کاملاً خودکار Magnifica تقریباً به خوبی دستگاه های دم کردن قهوه دلونگی است.

حدس می‌ زنیم که واقعاً به این بستگی دارد که چقدر مایل به خرج کردن هستید.

نصیحت ما اگر قصد ورود به دنیای قهوه را دارید و به دنبال بهترین دستگاه اسپرسوساز دلونگی هستید، پیشنهاد می کنیم یکی از دستگاه های اسپرسو ساز اصلی و مقرون به صرفه دلونگی مانند ECP3630 را خریداری کنید. با پول باقی مانده، یک آسیاب قهوه و ترازو خوب بخرید. این یک نقطه شروع خوب برای عادت کردن به دم کردن اسپرسو و شیر کف برای کاپوچینو و لاته است.

هنگامی که اشتیاق شما رشد کرد، از حداقل فراتر بروید و دستگاه گران‌تری را خریداری کنید که عملکرد بیشتری دارد و دانه ‌های قهوه مختلف را آزمایش کنید. در کل دلونگی برندی است که می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید و از جدیدترین مدل های قهوه ساز و اسپرسوساز این برند لذت ببرید. واقعا معم است برندی انتخاب کنید که با مدل های مختلفش، امتحان را پس داده باشد و دلونگی دقیقا همان برندی است که طی سال ها فعالیت موفق عمل کرده است. پس برای خرید این مدل ها تردید نداشته باشید.

 

0/5 (0 نظر)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *