لوگو

لیست قیمت قهوه ساز دلونگی

لیست قیمت قهوه ساز دلونگی

قیمت اسپرسوساز دلونگی

میخواهیم درباره لیست قیمت قهوه ساز دلونگی توضیح دهیم. اگر فکر کرده اید که از فرنچ پرس یا قهوه ساز خودکار خود چیزی را به روز کنید که می تواند قهوه را با فشار بالاتر دم کند، احتمالاً اولین باری که به دستگاه های اسپرسوساز نگاه کردید کاملاً شوکه شده اید. یک دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز می تواند گران باشد.

آنها گران هستند نه به این دلیل که تولید کنندگان می خواهند دوستداران قهوه را جذب کنند، بلکه به این دلیل که تمام مواد مورد نیاز برای قهوه عالی هزینه دارند. بسیاری از قطعات تک در دستگاه های اسپرسوساز، مانند دیگ بخار و فشار استات، به خودی خود گران هستند.

ماشین آلات از برند های برتر مثل قهوه ساز های دلونگی، دارای ساختار داخلی ساخته شده از فولاد ضد زنگ و مس با کیفیت بالا هستند. اگر دستگاهی دریافت کنید که دارای ویژگی های اضافی باشد، یا دستگاه های اسپرسوساز اتوماتیک را نسبت به دستگاه های اسپرسوساز سنتی انتخاب کنید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

ما برخی از عواملی را که توضیح می‌دهند چرا دستگاه‌ های قهوه ساز دلونگی به نظر گران هستند و چرا ارزش سرمایه‌گذاری را دارند، بررسی خواهیم کرد.

قیمت قهوه ساز دلونگی

آنچه اسپرسو را خاص می کند

اسپرسو سنگ بنای نوشیدنی های قهوه ایتالیایی است. طعم لذیذ آن از پمپاژ آب داغ از طریق دانه های ریز آسیاب شده قهوه تحت فشار بالا می آید. به طور سنتی، دستگاه های اسپرسوساز از یک اهرم برای ایجاد فشار لازم استفاده می کردند، اما یک دستگاه اسپرسوساز مدرن از آب پمپاژ شده از طریق پمپ الکتریکی استفاده می کند.

این فرآیند طعم استخراج شده از دانه های قهوه را به حداکثر می رساند. ماشین ‌های مدرن دلونگی همچنین می‌ توانند همزمان با دم کردن اسپرسو، بخار را برای تهیه لاته، کاپوچینو و سایر نوشیدنی ‌ها پمپ کنند.

آنچه اسپرسو را خاص می کند

چه چیزی باعث گرانی دستگاه های اسپرسوساز می شود؟

یکی از دلایل مهم گران بودن دستگاه های اسپرسوساز نسبت به سایر قهوه ساز ها این است که ساخت آنها بسیار پیچیده تر است. دیگ بخار و استات فشار (که به تنهایی می تواند خیلی قیمت داشته باشد) باید با بالاترین استاندارد های کیفیت ساخته شوند تا دما و فشار ثابتی داشته باشند.

اسپرسوساز ها با فشار بالا تنها در چند ثانیه آب را از میان تفاله های قهوه فشرده می کنند. یک اشتباه کوچک در فشار یا دما منجر به نتایج ضعیف می شود.

بسیاری از ماشین‌ ها با ضمیمه‌ های اضافی مانند نازل بخار نیز عرضه می‌ شوند. اگرچه نازل های بخار در سطح عملکرد ساده ای دارند – گرم کردن و بخار دادن شیر – ادغام آنها با بقیه دستگاه در حالی که بهترین مواد را تهیه می کنند بسیار پیچیده است.

این فقط تعداد زیاد قطعات نیست که یک دستگاه اسپرسوساز را گران می کند. ساخت بسیاری از این قطعات نیز گران است. یک ماشین می تواند یک آسیاب، یک ترموبلاک، چندین پورتافیلتر و یک نازل بخار داشته باشد. قسمت بیرونی دستگاه که معمولاً با مواد باکیفیت مانند فولاد ضد زنگ یا کروم برس خورده است نیز بر هزینه ها می افزاید.

از آنجایی که یک دستگاه اسپرسوساز دارای قطعات بسیار زیادی است، هزینه های تولید بالاتر است. برخی از این هزینه ها به مصرف کننده منتقل می شود.

چه چیزی باعث گرانی دستگاه های اسپرسوساز می شود؟

اسپرسو ساز های دلونگی

دستگاه های اسپرسو دلونگی قهوه بسیار بهتر دم می کنند و نسبت به سایر قهوه ساز ها دستگاه های با کیفیت تری هستند. اکثر تولیدکنندگان دستگاه اسپرسوساز هنوز به دوام و طول عمر محصولات خود اهمیت می دهند که به قطعات و ماشین آلات گران تر تبدیل می شود.

اگرچه اسپرسو روز به روز در میان مصرف‌کنندگان خاص قهوه محبوبیت بیشتری پیدا می‌ کند، اکثر برند ها دستگاه ‌های اسپرسوساز تجاری را با نگاهی به بازار کافه ‌ها و رستوران‌ ها می‌ سازند. این ماشین‌ ها باید سال‌ها استفاده روزانه با حجم بالا را تحمل کنند، بنابراین تولیدکنندگان روی قطعات با کیفیت و سال‌ ها ضمانت سرمایه‌گذاری می‌ کنند.

دلیلی وجود دارد که چرا دستگاه‌ های اسپرسوساز دلونگی قدیمی از دهه‌های قبل هنوز تقاضای بالایی دارند. به این دلیل است که آنها حتی پس از گذشت چندین سال هنوز کار می کنند. با این حال، برای حفظ کارکرد ماشین ‌ها در چنین سطح بالایی، تولیدکنندگان باید انبار وسیعی از قطعات و تکنسین‌ های تعمیر را آموزش دهند تا بتوانند تعهدات گارانتی را انجام دهند. همه این هزینه ها به قیمت نهایی محصول اضافه می شود.

دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز دلونگی را نه به عنوان یک وسیله، بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت در کیفیت قهوه خود در نظر بگیرید.

هزینه بالای یک دستگاه اسپرسوساز گران قیمت تا حدی از محاسبات سازنده ناشی می شود. حتی اگر آنها به دلیل عشقشان به قهوه وارد این تجارت شوند، شرکت ها هنوز باید سود ببرند.

اسپرسو ساز های دلونگی

دیگر دلایل موثر روی قیمت اسپرسوساز

اسپرسوساز های باکیفیت ذاتاً مخاطبان نسبتاً مناسبی از صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها و برخی از علاقه مندان به قهوه دارند. به این ترتیب، آنها معمولاً در تعداد کم فروخته می شوند و سازندگان آنها نمی توانند به صرفه جویی در مقیاس دست یابند. برای پوشش هزینه‌ های سربار بالا و کسب سود برای شرکت، تولیدکنندگان باید قیمت ‌های بالاتری را تعیین کنند تا حجم فروش نسبتاً پایینی داشته باشند. با این حال، این قیمت‌ های بالا برای پیشرفتی که دستگاه‌ های اسپرسوساز را بسیار خوب می‌ کند، هزینه دارد.

پشت هر دستگاه اسپرسوساز گران قیمت، یک تیم کامل از افراد باتجربه نهفته است که به ایجاد آن دستگاه کمک کردند. اکثر ماشین آلات با دست توسط تکنسین های مجرب مونتاژ می شوند.

شرکت های برتر نظیر دلونگی، همچنین دارای بخش های تحقیق و توسعه، مهندسی و طراحی عالی هستند. این فرآیند شامل افراد زیادی می شود که باید برای تحصیل و تجربه خود جبران شود.

دلونگی، برویل، مباشی، اگر به قهوه و دم کردن آن علاقه دارید، به احتمال زیاد این نام ها را شنیده اید. برند های خاصی به دلیل محصولات با کیفیت و سبک عالی در ماشین های خود شهرت پیدا کرده اند. اگر دستگاهی را از یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه قهوه سازی خریداری کنید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت. اما شما فقط برای برچسبی که نام معروفی را نشان می دهد هزینه نمی کنید. این برند ها به دلیل سال ها و سال ها سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، طراحی و تست کیفیت، شهرت بسیار خوبی برای کیفیت دارند.

دیگر دلایل موثر روی قیمت اسپرسوساز

نکات تکمیلی قیمت قهوه ساز

هر پول اضافی که برای یک دستگاه اسپرسوساز از یک برند برجسته خرج می کنید، به بخش تحقیقات و توسعه گسترده آن شرکت و همچنین پرداخت حقوق کارمندان با تجربه اختصاص می یابد. گاهی اوقات پرداخت هزینه برای دستگاه گران‌تری که نام تجاری دارد، کیفیت بالاتری را با خود به همراه دارد.

اگر یک دستگاه اسپرسوساز با ویژگی های اضافی می خواهید، این نیز قیمت را افزایش می دهد. بسته به نیاز شما، هزینه اضافی ممکن است ارزش آن را داشته باشد. برخی از دستگاه ‌های اسپرسوساز مدرن دارای گزینه نمایش دیجیتال هستند که ردیابی دما، زمان‌بندی و تشخیص تجهیزات را بسیار آسان‌تر می‌ کند. سایر دستگاه ‌ها دارای کنترل‌ های پیشرفته تنظیم دمای آب هستند که حتی می‌ توانند به شما اجازه دهند همزمان چندین قهوه در دما های مختلف درست کنید. گران‌ترین دستگاه‌ های قهوه ساز به شما اجازه می‌ دهند که مدام فشار دستگاه را در حین کشیدن شات خود مشخص کنید، بنابراین می‌ توانید طعم اسپرسوی خود را همانطور که دوست دارید ایجاد کنید.

اگرچه اکثر دستگاه‌ های اسپرسوساز با کیفیت از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما مدل‌ های مختلف قیمت متفاوتی خواهند داشت. شما باید بتوانید مدلی را پیدا کنید که متناسب با بودجه و نیاز های خاص شما باشد.

اسپرسو ساز های مبتدی قیمت نسبتا کمی دارند. اگر ویژگی‌ های اضافی مانند افزایش اتوماسیون یا چندین هد گروپ می‌ خواهید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

نکات تکمیلی قیمت قهوه ساز

مدل های اسپرسو و قهوه ساز ها

دستگاه های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک هنوز نیاز دارند که قهوه را آسیاب کنید و خودتان شات را آماده کنید، اما مقرون به صرفه تر از دستگاه های تمام اتوماتیکی هستند که دارای تایمر شات یا دستگاه های اسپرسوساز فوق اتوماتیک هستند که همه کارها را انجام می دهند – از جمله آسیاب دانه ها برای شما.

اسپرسوساز های اهرمی گزینه های کمی مقرون به صرفه تر هستند. با یک دستگاه دستی، اهرم را خودتان می کشید تا برای اسپرسو فشار ایجاد کنید.

عدم وجود تجهیزات الکترونیکی پیچیده و مکانیزم‌ های فشار، دستگاه‌ های اسپرسوساز دستی را مقرون به صرفه‌تر می‌ سازد، اما آنها همچنین به تمرین بیشتری نیاز دارند، زیرا واقعاً باید بدانید که چگونه شات را به درستی بسازید. این کاملا به شما بستگی دارد.

شما می توانید قهوه ساز قطره ای خودکار را در اکثر خرده فروشان بازار انبوه تهیه کنید. آنها با پاشیدن آب روی تفاله قهوه که در یک فیلتر قرار دارد عمل می کنند. قهوه ساز های قطره ای خودکار بسیار ارزان تر از دستگاه های اسپرسوساز هستند. با این حال، ارزان ترین دستگاه ها دوام نمی آورند و بسیاری از آنها قهوه نامرغوب دم می کنند.

علاوه بر اسپرسو، ایتالیا یک اسپرسوساز کوچک اجاق گازی نیز به ما داد که به نام موکا پات شناخته می شود. موکا پات ها روشی است که اکثر ایتالیایی ها اسپرسو اجاق گاز را در خانه درست می کنند. آنها ارزان هستند، استفاده از آنها آسان است و می توانند قهوه قوی درست کنند. با این حال، نتایج به اندازه کافی ثابت و قهوه به اندازه متراکم نیست، زیرا یک موکا پات نمی تواند به فشار و دمای بالایی که یک دستگاه می تواند با کسری از تلاش انسان برسد، برسد.

مدل های اسپرسو و قهوه ساز ها

آیا دستگاه های اسپرسوساز ارزش پول را دارند؟

سوال واقعی این است که آیا دستگاه های اسپرسوساز ارزان ارزش پول را دارند؟ هر زمان که دوستی با بودجه محدود وسوسه می‌ شود از در دستگاه اسپرسوساز استفاده کند، به او توصیه می‌ کنیم یکی از این دو کار را انجام دهد:

به پس‌انداز کردن ادامه دهد، یا یک قهوه ساز معمولی بخرد

مقدار پولی که مردم صرف خرید دستگاه‌ های ارزان قیمتی می‌ کنند که در عرض یک سال خراب می‌ شوند و نیاز به تعمیر اسپرسو ساز می شوید ، می‌ توانند دستگاه‌ های اسپرسوساز باکیفیت زیادی بخرند که سال‌ ها دوام می‌ آورند.

بسیاری از مردم به دلیل هزینه های راه اندازی تصمیم می گیرند دستگاه اسپرسوساز نگیرند. شاید شما از قبل در حال محاسبه چند لاته در کافه مورد علاقه خود هستید که با قیمت یک دستگاه اسپرسوساز می توانید تهیه کنید.

با این حال، اسپرسوساز دلونگی به مرور زمان هزینه خود را پرداخت می کند. اگر روی یک اسپرسوساز باکیفیت که دست ساز است و تحت ضمانت یک سازنده خوب نظیر دلونگی است سرمایه گذاری می کنید، می توانید چندین دهه قهوه بنوشید.

کیفیت قهوه نیز بی نظیر است. فشار بالای روش دم کردن اسپرسو به این معنی است که قطعات باید از بالاترین کالیبر باشند، اما بهترین طعم را نیز از دانه های قهوه استخراج می کند. قهوه عالی هر روز می تواند با لمس یک دکمه مال شما باشد، به شرطی که سرمایه گذاری اولیه را انجام دهید.

آیا دستگاه های اسپرسوساز ارزش پول را دارند؟

لیست قیمت حدودی قهوه ساز دلونگی

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 ا De’Longhi Dedica EC685

از ۷٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M ا DELONGHI EC850M ESPRESSO MAKER

از ۱۳٫۳۸۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسو ساز مدل BCO421 ا BCO421 Espresso Maker

از ۸٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO420-1 ا Delonghi BCO420-1 Espresso Maker

از ۶٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسو ساز دلونگی مدل 431 ا Delonghi 431 Espresso Maker

از ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC785.BG

از ۷٫۳۴۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO320 ا Delonghi BCO320 Espresso Maker

از ۴٫۸۴۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی EC9335. ا دلونگی

از ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

 

قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی ا ECP 35.31

از ۴٫۸۹۹٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9 ا Delonghi EC9 Espresso Maker

از ۲٫۳۹۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز نسپرسو مدل گرن لاتیسیما Nespresso Gran Lattissima EN650 ا Nespresso Gran Lattissima

از ۱۶٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل EC 7 ا DeLonghi EC 7 Espresso Maker

از ۲٫۰۵۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی 351 ا espresso coffee machine delonghi 351

از ۶٫۳۰۰٫۰۰۰ تومات

 

اسپرسوساز دلونگی مدل ECO311 – مشکی ا DELONGHI ECO311 ESPRESSO MAKER

از ۶٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9665M ا delonghi ec9665m essperso maker

از ۴۰٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی ECAM-44.660 ا Delonghi ECAM 44.660 espresso maker

از ۳۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل 3321

از ۶٫۸۶۰٫۰۰۰ تومان

 

اسپرسوساز دلونگی مدل (ECP31.21 (3121 ا DELONGHI ECP31.21 ESPRESSO MAKER

از ۶٫۶۶۰٫۰۰۰ تومان

 

0/5 (0 نظر)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *