لوگو

حل مشکلات رایج اسپرسوساز دلونگی 420

حل مشکلات رایج اسپرسوساز دلونگی 420

اسپرسوساز دلونگی 420

دستگاه های اسپرسوساز دلونگی مثل اسپرسوساز دلونگی 420 ابزاری عالی برای تهیه نوشیدنی های اسپرسو با طعم عالی بدون نیاز به گرم کردن و کف کردن شیر شما به طور جداگانه است. با این حال، درست مانند سایر برند های تولید کننده نوشیدنی، این ماشین ها گاهی اوقات می توانند مشکلات مختلفی را برای کاربران ایجاد کنند. شما باید از مشکلات رایج دستگاه اسپرسوساز دلونگی و نحوه عیب یابی/رفع آنها آگاه باشید.

حل مشکلات رایج اسپرسوساز دلونگی 420

۱.دستگاه اسپرسوساز دلونگی 420 صدای زیادی ایجاد می کند:

اگرچه یک مشکل جدی مانند سایر موارد موجود در این لیست نیست، یک دستگاه قهوه دلونگی 420 که صدای زیادی ایجاد می کند می تواند خسته کننده باشد. صدای شدید معمولاً به دلیل لرزش اجزای دستگاه ایجاد می شود. دلیل دیگر نصب نامناسب مخزن آب است.

توجه: دستگاه های قهوه ساز معمولاً سروصدا ایجاد می کنند و بی صدا کردن کامل آنها غیرممکن است. با این حال، می توانید سطح نویز را به حداقل برسانید.

۲.دستگاه دلونگی 420 نوشیدنی ضعیف/بیش از حد قوی را تحویل می دهد

بیشتر اوقات، مشکلات مربوط به قدرت دم توسط خود اسپرسوساز دلونگی 420 ایجاد نمی شود. محتمل ترین دلیل این است که از نوع آسیاب یا دانه قهوه اشتباه برای نوشیدنی های اسپرسو استفاده می کنید. با این حال، اگر مشکلات جزئی فوق را برطرف کرده اید و اسپرسوی دلونگی شما هنوز ضعیف یا خیلی قوی است، ممکن است فیلتر کثیف یا خط آب مسدود شده باشد.

۳.نشتی اسپرسوساز دلونگی 420

مواقعی وجود دارد که واحد دلونگی شما شروع به فوران آب می کند و باعث کثیفی در سراسر میز شما می شود. این مشکل معمولاً به دلیل عدم نصب صحیح مخزن آب ایجاد می شود. اگر مخزن به درستی قرار نگرفته باشد یا در موقعیت خود قرار نگرفته باشد، ممکن است اتصال مسدود شود.

توجه: در صورت فرسوده شدن واشر رینگ بخار، اسپرسوساز دلونگی نیز می تواند در پورتافیلتر نشت کند.

۴.قهوه ساز دلونگی 420، قهوه دم نمی کند

اگر دستگاه قهوه دلونگی شما دم نمی‌ کند، دلیل آن می‌ تواند چیزی به سادگی وصل نبودن دستگاه یا ناکافی بودن سطح آب در مخزن باشد. همچنین ممکن است سبد فیلتر به اندازه کافی در داخل نگهدارنده قرار نگرفته باشد، یا غلاف به صورت شل روی صفحه گرم کننده قرار گرفته باشد و کپسول سر جای خودش نباشد.

عدم دم کردن نیز می تواند ناشی از یک مشکل شدیدتر باشد: گرفتگی سر دم. این قسمت از دستگاه اسپرسوساز آب را وارد قهوه می کند و دارای سبد های فیلتر است. اگر این سبد ها مسدود شوند، دلونگی 420 شما نصف فنجان دم می کند یا اسپرسو دم نمی کند.

توجه: در صورت معیوب بودن آسیاب قهوه ساز دلونگی ممکن است اسپرسو را پخش نکند.

۵.دستگاه اسپرسوساز delongi 420 شیر را کف یا گرم نمی کند

اگر شیر شما به اندازه کافی خامه ای یا کفی نیست، احتمالاً خط شیر کثیف است. در همین حال، محتمل‌ترین علت، کثیف شدن نازل بخار یا گرم نشدن شیر است.

 

۶.دستگاه اسپرسوساز دلونگی آب را پمپاژ نمی کند

هر زمان که مخزن آب دستگاه اسپرسوساز دلونگی شما به درستی قرار نگرفته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که آب را پمپاژ نکند. این جابجایی نادرست باعث ایجاد حباب های هوا و مسدود شدن خط آب می شود. عدم پمپاژ آب نیز می تواند ناشی از تجمع رسوب آهک در داخل مخزن آب باشد.

۷.چراغ رسوب زدایی دلونگی خاموش نمی شود.

گاهی اوقات متوجه خواهید شد که نور “رسوب زدایی” در دستگاه اسپرسوساز دلونگی شما حتی پس از رسوب زدایی دستگاه خاموش نمی شود. محتمل ترین دلیل این است که شما از روش رسوب زدایی مناسب پیروی نکرده اید، بنابراین از تنظیم مجدد نور/پیام رسوب زدایی دستگاه جلوگیری می شود.

۸.دستگاه دمنده اسپرسوساز دلونگی گیر کرده است.

واحد تزریق/دم در اسپرسوساز دلونگی شما جایی است که بسته های قهوه استفاده شده به آنجا می روند. اگر این قطعه در طول چرخه دم کردن گیر کرده باشد، احتمالاً برق قطع شده است. این مشکل همچنین می تواند ناشی از وقفه های دیگر در فرآیند یا باز شدن قطعات دستگاه در زمان نامناسب باشد.

کالا بازرگان

عیب یابی / رفع مشکلات اسپرسوساز دلونگی 420

برای عیب یابی/رفع مشکلات رایج دستگاه اسپرسوساز دلونگی که در بخش قبل توضیح داده شد، موارد زیر را در نظر بگیرید:

ریست کردن دستگاه

تمیز کردن نازی بخار

رسوب زدایی دستگاه

رفع گرفتگی سر دم

قرار دادن صحیح مخزن آب

تعویض واشر رینگ بخار

برای تعمیر دستگاه دلونگی که دمای مناسبی برای گرم کردن آن ندارد، نازل بخار را تمیز کنید. نازل بخار را داخل لیوان حاوی آب داغ به مدت 10-15 ثانیه خیس کنید. همچنین می‌ توانید با تمیز کردن آن پس از هر بار استفاده، از تجمع زباله در داخل نازل بخار جلوگیری کنید.

رسوب زدایی به باز کردن گرفتگی دستگاه دلونگی 420 برای عملکرد بهتر کمک می کند و چراغ نشانگر رسوب زدایی را فعال می کند تا خود را خاموش کند. بنابراین، برای اطمینان از خاموش شدن سیگنال «رسوب زدایی»، باید طبق دستورالعمل سازنده رسوب زدایی کنید.

رسوب زدایی/کلسیم زدایی دستگاه دلونگی معمولاً شامل شستشوی اجزای داخلی با محلول رسوب زدایی برای از بین بردن تجمع آهک است. دلونگی معمولا محلول رسوب زدایی خود را دارد، اما می توانید از سرکه به عنوان جایگزین استفاده کنید.

اگر دستگاه اسپرسو دلونگی شما به دلیل گرفتگی سر دم دم نمی‌ کند، باید این قطعه را باز کنید تا آب از تفاله‌ های قهوه عبور کند. دلونگی معمولاً شامل یک ابزار سنجاق برای رفع گرفتگی چنین قطعاتی در داخل بسته بندی محصول می شود. اگر پین را به اشتباه جا انداخته اید، می توانید از یک گیره کاغذ صاف شده یا سنجاق به عنوان جایگزین استفاده کنید.

برای ریست کردن دستگاه دلونگی که آب پمپاژ نمی کند، باید مطمئن شوید که مخزن آب به درستی قرار گرفته است. قبل از اینکه مخزن را در محفظه آن قرار دهید، آن را خارج کنید، خالی کنید، تمیز کنید و دوباره پر کنید. سپس دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید و حباب های هوا را که مسیر های عبور آب را مسدود کرده اند، بردارید.

پس از توزیع 2-3 فنجان آب از دستگاه دلونگی، باید حباب های هوای موجود در دستگاه را از بین ببرید. اگر هنوز آب در این مرحله پمپاژ نمی کند، تجمع رسوب آهک محتمل ترین مشکل است و باید دستگاه را رسوب زدایی کنید.

اگر اسپرسوساز دلونگی 420 شما در پورتافیلتر نشتی داشت، باید واشر رینگ بخار فرسوده را با یک واشر جدید تعویض کنید.

 

 

0/5 (0 نظر)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *